Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık, Almanya'ya Gitti

Son Güncelleme:

Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Düren Belediyesi'nin davetlisi olarak Almanya'ya gitti.

Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Düren Belediyesi'nin davetlisi olarak Almanya'ya gitti.


Posbıyık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, eşi Neriman Posbıyık ile Almanya'ya gittiğini belirterek, Düren Belediyesi ile karşılıklı kültürel, sosyal ve ekonomik ilişkilerin geliştirilmesi için çalışmalar yapacaklarını söyledi.


Halil Posbıyık, hafta sonuna kadar Almanya'da kalacağını kaydetti.


Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/ Ferdi Akıllı


Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK

Kaynak: AA