İnşaattan düşen işçi yaralandı
Son Güncelleme:
Erzincan'da çalıştığı inşaattan düşen işçi yaralandı.
Erzincan'da çalıştığı inşaattan düşen işçi yaralandı.
Erzincan Devlet Hastanesi inşaat şantiyesinde çalışan Aydın D. (54), yaklaşık 5 metre yüksekten zemine düştü.
İhbar üzerine bölgeye gelen 112 Acil Servis ekipleri, yaralanan işçiyi Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Megücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.
İşçinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaynak: AA