Erzurum'da Başarılı Sporcular Ödüllendirildi
Son Güncelleme:
Erzurum Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Arısoy, Balıkesir'de düzenlenen "Minikler ve Yıldızlar Türkiye Karate Şampiyonası"nda madalya kazanan sporcuları ödüllendirdi.
Erzurum Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Arısoy, Balıkesir'de düzenlenen "Minikler ve Yıldızlar Türkiye Karate Şampiyonası"nda madalya kazanan sporcuları ödüllendirdi.
Müdürlükten yapılan açıklamada, 29 Ocak-2 Şubat tarihleri arasında düzenlenen şampiyonada Erzurumlu karatecilerin 3 altın, 5 gümüş, 5 bronz madalya kazandıkları belirtildi.
Açıklamada, Arısoy'un 2 bin 167 sporcunun katıldığı şampiyonada dereceye giren bu sporcuları kutlayarak, çeşitli hediyeler verdiği kaydedildi. - Erzurum
Kaynak: AA