Eski Milli Bisikletçiler Belek'te Buluştu

Son Güncelleme:

Eski milli bisikletçiler, Belek'te bir araya geldi.

Eski milli bisikletçiler, Belek'te bir araya geldi.


Serik ilçesinde dün başlayan Türkiye Şampiyonası 6. Ayak Puanlı Yol Yarışları organizasyonu dolayısıyla bir otelde buluşan eski milli bisikletçiler, uzun süre sohbet etti.


Federasyon Başkanı Erol Küçükbakırcı, "Eski Millilerin Buluşması" adı altında Türkiye'nin farklı bir bölgesinde her yıl toplandıklarını söyledi.


Eski milli sporcu Saim Kıyıcı ise, arkadaşlarıyla buluşmaktan mutluluk duyduğunu dile getirdi.


Eski milli sporcu Salim Tatlıcılar da, sporu çok sevdiğini, gerçekleştirilen anlamlı organizasyonlarla bir araya geldiklerini kaydetti.


Eski milli sporcu Bedri Sakarya, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.

Kaynak: AA