Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi

Son Güncelleme:

Eskişehir'de yedikleri yemekten zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de yedikleri yemekten zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.


Alınan bilgiye göre, Gazi Paşa Mahallesi Evren Sokak'ta yaşayan E.E. (39), S.Ö. (25) ve H.Ö. (59) evde yaptıkları et yemeği ve tarhana çorbasından yedikten rahatsızlandı.


Kendi imkanlarıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne giden 3 kişinin yediği yemekten zehirlendiği anlaşıldı.


Tedavi altına alınan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - Eskişehir

Kaynak: AA