Eskişehir'de İnşaatın 2'inci Katından Düşen İşçi Yaralandı

Son Güncelleme:

Eskişehir'de bir inşaatın 2'inci katında düşen bir işçi yaralandı.

Eskişehir'de bir inşaatın 2'inci katında düşen bir işçi yaralandı.


Alınan bilgiye göre, Gültepe mahallesinde bulunan bir inşaata çalışan Tuncay U.(30), 2'inci kattan merdiven boşluğuna düştü. Olayı gören inşaatta çalışan diğer işçiler 112 Acil Servis ekiplerine ihbarda bulundu. Olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralı işçiye ilk müdahaleyi yaptıktan sonra Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Hastanesi'ne kaldırdı. Tedavi altına alınan Tuncay U.'un hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Olayla ilgili inceleme devam ediyor. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA