Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi
Son Güncelleme:
Eskişehir’de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2’si bebek 3 çocuk hastanede tedavi altına alındı.
Eskişehir'de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2'si bebek 3 çocuk hastanede tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Emek Mahallesi Çetinsoy Sokak üzerinde bir evde yaşayan bir yaşını doldurmayan bebekler İ.K. ve Ö.K. ile 11 yaşındaki Ş.K. sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. İ.K., Ö.K. ve S.K., Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Bebeklerin ve çocuğun sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - ESKİŞEHİR
Kaynak: İHA