Eskişehir İşçi Komisyonu Faaliyete Başladı
Son Güncelleme:
Ak Parti Eskişehir İl Başkanı Süleyman Reyhan, 'AK Parti İşçi Komisyonu'nun faaliyete başladığını söyledi.
Ak Parti Eskişehir İl Başkanı Süleyman Reyhan, 'Ak Parti İşçi Komisyonu'nun faaliyete başladığını bildirdi.
Reyhan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, alın terleriyle, emek ve yetenekleriyle işçilerin, ülkenin ve kentin kalkınmasında önemli rol oynadığını aktaran işçileri il teşkilatında temsil edecek, onların dilek ve önerilerini iletebilecek bir organ olması amacıyla böyle bir komisyon kurma kararı aldıklarını söyledi. Komisyonun faaliyete başladığını da belirten Süleyman Reyhan, başkan olarak da Ali Karademir'in atandığını bildirdi. - ESKİŞEHİR
Kaynak: İHA