Fenerbahçe'nin Şampiyonluğunu İlan Etmesi
Son Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Gül, Fenerbahçe Futbol Takımı'nı, Kulüp Başkanı Yıldırım'a gönderdiği telgrafla kutladı.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Spor Toto Süper Lig'de 2013-2014 sezonu şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçe Futbol Takımını, Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım'a gönderdiği telgrafla kutladı.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Gül, Fenerbahçe Spor Kulübünü tebrik etti.
Takımın şampiyonluğundan dolayı Kulüp Başkanı Yıldırım'a telgraf gönderen Cumhurbaşkanı Gül, başarıda emeği olan teknik direktör Ersun Yanal, futbolcular, yöneticiler, taraftarlar ve tüm Fenerbahçe camiasını kutladı. - Ankara
Kaynak: AA