Galatasaray'ın Eski Yöneticilerinden Sedat Doğan: "Yıkın Buraları" Diye Dava Açtılar.

Son Güncelleme:

GALATASARAY'IN ESKİ YÖNETİCİLERİNDEN SEDAT DOĞAN: "YIKIN BURALARI" DİYE DAVA AÇTILAR.

GALATASARAY'IN ESKİ YÖNETİCİLERİNDEN SEDAT DOĞAN: "YIKIN BURALARI" DİYE DAVA AÇTILAR. YIKILIYOR İŞTE...


Mustafa ÖZDABAK - Hasan YILDIRIM/ İstanbul, DHA


Galatasaray Adası'ndaki yıkımı öğrenerek, Kuruçeşme Sahili'ne gelen, kulübün eski yöneticilerinden Sedat Doğan, gazetecilerin soruları üzerine, şunları söyledi: "Sonuçta hukuka göre bir işlem yapılıyor. Galatasaray Kulubü'nde bunun böyle olmasını isteyen insanlar vardı. 'Yıkın buraları' diye dava açtılar. Yıkılıyor işte. Benim de sabahleyin haberim oldu. Neresi yıkılıyor, ne kadar yıkılıyor diye bakmaya geldim" dedi. Bir süre sahilden fotoğraf çeken Sedat Doğan, daha sonra ayrıldı.


Görüntü Dökümü:


-----------------------


Sedat Doğan'ın açıklamaları


Adadan görüntü


Genel ve detaylar

Kaynak: DHA