Gaziantep Valisi Davut Gül'den Kovid-19'a karşı aşı çağrısı Açıklaması
Son Güncelleme:
Gaziantep Valisi Davut Gül, Kovid-19'a karşı aşı çağrısında bulundu.
Gaziantep Valisi Davut Gül, Kovid-19'a karşı aşı çağrısında bulundu.
Vali Gül, yazılı açıklamasında, Kovid-19 tehlikesinin henüz geçmediğini hatırlattı.
Avrupa'daki birçok ülkenin tekrar kapanmaya başladığını anımsatan Gül, "Şehrimizi ve kendimizi korumamız gerekiyor. Omicron varyantı riski nedeniyle, aşı takvimi üzerinden 3 ay geçenlerin hatırlatma dozunu yaptırmalarını önemle rica ediyorum." ifadelerini kullandı.
Kaynak: AA