Giresunlu Taekwondocular Madalya ile Döndüler

Son Güncelleme:

Gürcistan'ın başkenti Tiflis'te geçtiğimiz günlerde yapılan Uluslararası Open Taekwondo Şampiyonası'nda Giresunlu Taekwondocılar şehre madalya ile döndüler.
Konuyla ilgili bilgi veren Taekwondo Giresun İl Temsilcisi Ahmet Mollahüseyinoğlu,...

Gürcistan'ın başkenti Tiflis'te geçtiğimiz günlerde yapılan Uluslararası Open Taekwondo Şampiyonası'nda Giresunlu Taekwondocılar şehre madalya ile döndüler.


Konuyla ilgili bilgi veren Taekwondo Giresun İl Temsilcisi Ahmet Mollahüseyinoğlu, Türkiye, İran, Azerbaycan ve Gürcistan ülkelerinden 200 yakın sporcunun katıldığı yarışmada Giresunlu sporcuların önemli bir başarı elde ettiğini söyledi. Mollahüseyinoğlu, "200 sporcunun katıldığı yarışmalarda Giresun 'dan katılan sporcularımız 2 birincilik, 1 ikincilik, 1 üçüncülük elde ederek ülkeye döndük. Sporcularımızı başarılarından dolayı kutluyorum "dedi. - GİRESUN

Kaynak: İHA