Güneşte Kalınca Protokolden Ayrılarak Töreni İzledi

Son Güncelleme:

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, merkez Osmangazi Belediyesi tarafından yaptırılan Akpınar Yaşam Merkezi'nin açılışını yaptı.

Arınç GÜNEŞTE KALINCA PROTOKOLDEN AYRILARAK TÖRENİ AYAKTA İZLEDİ (3)


ARINÇ: İSRAFIN ZAMANI DEĞİL


Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, merkez Osmangazi Belediyesi tarafından yaptırılan Akpınar Yaşam Merkezi'nin açılışını yaptı. Törende konuşan Arınç, Meclis başkanı olduğu dönemde servis araçları ile ilgili yaşadıklarını anlattı. Meclis Başkanlığı döneminde 10-15 milletvekilinin kullandığı servis araçlarını kaldırmak istediğinde tepkiyle karşılaştığını belirten Arınç, "Halbuki bizim servis araçlarında yıllık 3 trilyon liraydı. Allah Allah dedim, niye bu servisleri çalıştırıyoruz. 10-15 kişi olsa bile herkes servislerimiz kalkmasın diye isyan ettiler. İkinci bir sıkıntı meclisin içinde otopark için yeterli yer yok. 2 bin


memurlara ait araç var. Arabalarınızla gelecekseniz servisi kaldıralım yada servisle gelecekseniz arabanızı getirmeyin. Hepsini tespit ettirdim, kendisi ayrı geliyor


eşi ayrı araçla geliyor. Maalesef araç bugün çok büyük masraf. Bugün ki benzin masrafının haricinde durduğu yerde masraf. Araç durduğu yerde sizin maaşınızı alır


götürür haberiniz olsun. İsrafın zamanı değil" dedi. - Bursa/ Osmangazi

Kaynak: DHA