Hatay'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü
Son Güncelleme:
Hatay'ın Payas ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, eşi tedavi altına alındı.
Hatay'ın Payas ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, eşi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Cumhuriyet Mahallesi Yunus Emre Caddesi'ndeki evlerinde Hediye Ertaş (63) ve eşi Beşir Ertaş'ı (70) baygın halde bulan yakınları 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Hediye Ertaş'ın karbonmonoksit zehirlenmesinden öldüğünü tespit etti. Durumu ağır olan Beşir Ertaş ise kaldırıldığı Dörtyol Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.
Hediye Ertaş'ın cenazesi otopsi yapılmak üzere Dörtyol Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: AA