Hayrabolu Belediyesi 4 Su Kuyusu Açtı
Hayrabolu Belediyesi, 4 adet yeni içme suyu kuyusu açtı.
Hayrabolu Belediyesi, 4 adet yeni içme suyu kuyusu açtı.
Belediye Başkanı Hasan İrtem, ilçeyi ovalardan besleyen içme suyu kuyularının yüksek maliyet ve kış döneminde yaşanan su baskınları nedeniyle daha güvenli bir bölgeye taşıdıklarını ifade ederek, şöyle konuştu:
"İlçemizde şehre verilen içme suyunda yeni projemiz olan 50 bin nüfusa 50 yıl yetecek içme suyu projesini hayata geçiriyoruz. Uzunköprü yolu güzergahında yaptırılan 1500 metreküp tonluk su depomuzun civarında yaptığımız araştırmalar neticesinde geniş su rezervi olduğunu belirledik. Yeni su depomuz civarında su kuyusu sondajı çalışmaları kapsamında Aralık ayı içerisinde suya ulaştık. Hayrabolumuzun gelecek yıllardaki su ihtiyacını tamamen güvenli bölge olan burada topluyoruz. Kurumumuz böylece ekonomik anlamda elektrik, bakım ve masraflardan kazanç sağlayarak, maliyetlerimiz de düşmüş olacak. Önceki dönemde 2 kilometreden terfi istasyonları marifetiyle su kuyusuna ulaştırılan suyu, yeni kuyularımızla 300-400 metredeki mesafeden yeni depomuza akıtacağız."
- TEKİRDAĞ