İçişleri Bakanı Soylu, Gölyaka'da ziyaretlerde bulundu
Son Güncelleme:
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Düzce'de yaşanan depremin merkez üssü Gölyaka ilçesinde muhtarlarla değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Düzce'de yaşanan depremin merkez üssü Gölyaka ilçesinde muhtarlarla değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Soylu, toplantının ardından Jandarma Genel Komutanlığı Mobil Mutfak tırında hazırlanan yemekten yedi.
Kaynak: AA