Jandarma Teşkilatının 177. Kuruluş Yıl Dönümü

Son Güncelleme:

Hatay'da Türk Jandarma Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla tören düzenlendi.

Hatay'da Türk Jandarma Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla tören düzenlendi.


Antakya Cumhuriyet meydanındaki Atatürk anıtı önünde yapılan törende saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.


121. Jandarma Eğitim Alay ve Garnizon Komutanı Jandarma Kurmay Albay Erdem Özcan ve İl Jandarma Komutanı Vekili Jandarma Albay Gazi Demir, Atatürk anıtına çelenk sundu.


Kutlamaların gün içerisinde çeşitli etkinliklerle devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA