Kadıköy Belediyesi Elektrikli Araç Kullanacak
Son Güncelleme:
Kadıköy Belediyesi, küresel ısınmaya karşı, çevrenin korunması amacıyla çevre dostu elektrikli araçlar kullanmaya başlayacak.
Kadıköy Belediyesi, küresel ısınmaya karşı, çevrenin korunması amacıyla çevre dostu elektrikli araçlar kullanmaya başlayacak.
Belediyeden yapılan açıklamada, belediyenin otomobil üreticisi Renault Mais firması ile anlaşma yaptığı ve ilk etapta Bursa'da üretilen 4 elektrikli aracı törenle hizmete sokacağı belirtildi.
Açıklamada, daha önce de meclis kararıyla Kadıköy'de plastik torba kullanımının yasaklandığı ve çevrenin korunmasında önemli katkı sağlandığı kaydedildi.
Elektrikli araçların belediyeye konulan elektrik şarj istasyonunda, şarj edileceği aktarıldı.
Muhabir: Metin Tokgöz
Yayıncı: Nurettin Coşkun - İSTANBUL
Kaynak: AA