Kadıköy'de tribünler boş kaldı

Son Güncelleme:

Fenerbahçe-Antalyaspor maçında tribünler boş kaldı.

Fenerbahçe- Antalyaspor maçında tribünler boş kaldı. Sarı-lacivertli taraftarlar sezonun son maçına ilgi göstermedi.


Spor Toto Süper Lig'in 34. ve son haftasında Fenerbahçe ile Antalyaspor arasında Ülker Stadyumu'nda oynanan müsabakada tribünler boş kaldı. Sarı-lacivertli taraftarlar maçın başlamasına 2 saat kala tribünlerdeki yerini almaya başlamasına rağmen müsabaka saatinde büyük boşluklar dikkat çekti. - İSTANBUL

Kaynak: İHA