Kadirli'de Öğrencilerden Kan Bağışı
Son Güncelleme:
Kadirli'de, özel bir dershane öğrencileri Kızılay'a kan bağışında bulundu.
Kadirli'de, özel bir dershane öğrencileri Kızılay'a kan bağışında bulundu.
Dershane Müdürü İsmail Demirci, yaptığı açıklamada, Kızılay'a destekte bulunmak için öğrencilerin kan bağışında bulunduklarını söyledi.
Demirci, kendilerinin isteği üzerine dershaneye gelen Kızılay ekibine ve bağışta bulunan öğrencilere teşekkür etti.
Adana Kızılay Kan Merkezi yetkilileri ise kan bağışının önemine değenirek, öğrencilere teşekkür ettiler.
- OSMANİYE
Kaynak: AA