Gölete 20 Bin Alabalık Yavrusu Bırakıldı
Son Güncelleme:
Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından Eğriova Yangın Göleti'ne 20 bin alabalık yavrusu bırakıldı.
Eğriova Orman İşletme Şefi Ferhat Sugeçti, gazetecilere yaptığı açıklamada, bilinçsiz avlanma nedeniyle nesli tükenme tehlikesinde olan kırmızı benekli alabalığın popülasyonunun arttırılması amacıyla "Doğal Alabalık Üretimi, Yetiştirilmesi ve Orman İçi Suların Balıklandırılması" Projesi geliştirildiğini, bu kapsamda yangın göletine 20 bin alabalık yavrusu bırakılmasının planlandığını ifade etti.
Sugeçti ve orman muhafaza memurları, daha sonra balık yavrularını gölete bıraktı. - Karabük
Kaynak: AA