Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğünden İftar Yemeği

Son Güncelleme:

Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından iftar yemeği verildi.

Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından iftar yemeği verildi.


Öğretmenevi Otağ Tesisleri'nde verilen iftar yemeğine Karaman Valisi Murat Koca, Belediye Başkanı Kamil Uğurlu, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç, Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı Suat Sonay, İl Milli Eğitim Müdürü Asım Sultanoğlu, daire amirleri, sendika temsilcileri, İl Milli Eğitim Müdürlüğü personeli ve okul müdürleri katıldı. İftar yemeği sonunda bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Asım Sultanoğlu, "Ramazan bize açlığı susuzluğu anlamlı hale getirdi, kardeşliği, paylaşmayı yeniden öğretti. Oruç bize merhameti, şefkati hissettirdi, sabrı, şükrü getirdi. Oruç, dört bir tarafta insanlığın acısını ve açlığını hakiki anlamda hissetmemizi sağladı" dedi. - KARAMAN

Kaynak: İHA