Kayapınar Belediyesi Çalışanları Katliam Protesto Etti

Son Güncelleme:

Kayapınar Belediyesi çalışanları Antep'te düğün alanına yapılan saldırı sonucu yaşamlarını yitirenler için hizmet binası önünde 5 dakikalık anma eylemi düzenlediler.

Antep'te düğün alanına yapılan ve 54 kişinin yaşamını yitirdiği saldırıyı kınamak ve yaşamlarını yitirenleri anmak amacıyla Diyarbakır'ın Kayapınar Belediyesi çalışanları binası önünde 5 dakikalık oturma eylemi yaptılar. Eyleme Başkan Yardımcıları, meclis üyeleri ve hizmet binasında çalışan emekçiler katıldı. Eylem 5 dakikalık oturma eylemiyle sona erdi.

Kaynak: Temsilci