Kırklareli Belediye'sinden Aşure İkramı

Son Güncelleme:

Kırklareli Belediye Başkanlığı mübarek Muharrem ayı münasebetiyle aşure ikramlarına devam ediyor.

Kırklareli Belediye Başkanlığı mübarek Muharrem ayı münasebetiyle aşure ikramlarına devam ediyor.


Kırklareli Belediye Başkanlığı mübarek Muharrem Ayı münasebetiyle


Kırklareli'nin çeşitli yerlerinde aşure ikramı yapıyor.


Hazırlanan aşureler belediye başkanlığı tarafından KLÜ Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Karahıdır İlköğretim Okulu öğrencilerine ve Karahıdırlı vatandaşlara ikram edildi.


Belediye Başkanı Cavit Çağlayan, Muharrem ayı içerisinde Kırklareli'nin çeşitli yerlerinde


6 bin kişilik aşure ikramında bulunacaklarını söyledi.


29.11.2012 17: 50: 00


TSI


NNNN - KIRKLARELİ

Kaynak: İHA