Konya'da Yüksekten Düşen Kişi Yaralandı
Son Güncelleme:
Konya'da 2.kattaki evinin balkonundan düşen kişi hastaneye kaldırıldı.
Konya'da 2. kattaki evinin balkonundan düşen kişi hastaneye kaldırıldı.
Meram ilçesi Abdülaziz Mahallesi Ragıppaşa Sokak'taki evinde tek başına yaşayan Mehmet Uğurlu (67), hava almak için balkona çıktı.
Bu sırada dengesini kaybeden Uğurlu, 2. kattaki evinin balkonundan toprak zemine düştü.
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Uğurlu'nun durumunun iyi olduğu öğrenildi. - Konya
Kaynak: AA