Koronavirüsü yenen 2 hasta alkışlarla taburcu edildi

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Yozgat'ta, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanan 2 hasta, alkışlarla taburcu edildi.

Yozgat'ta, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi tamamlanan 2 hasta, alkışlarla taburcu edildi.

Ayten İncekoca (58) 27 Mart'ta nefes darlığı, Hacı Emre Akkan (18) da 8 Nisan'da yüksek ateş şikayetiyle Yozgat Şehir Hastanesine başvurdu.

Kovid-19 testleri pozitif çıkan hastalar, yapılan tedavilerinin ardından sağlıklarına kavuştu.

Alkışlar eşliğinde taburcu edilen İncekoca ve Akkan, sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Kaynak: AA