KTÜ Öğrencilerinden Makama Ziyaret

Son Güncelleme:

Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölüm Başkanı Doç.Dr.Cenap Sancar ve beraberindeki öğrenci heyeti Ünye Kaymakamı Mustafa Demir'i makamında ziyaret etti.

Ünye'de bulundukları süre zarfında Ünye imar planı doğrultusunda yaptıkları çalışmalarla şehrin sıkıntılarını yerinde gören heyet varolan sıkıntılar ve çözüm önerileri hakkında Ünye Kaymakamı Mustafa DEMİR'e bilgi verdi. Ünye Kaymakamı Mustafa DEMİR : "Bu tür çalışmalar Ülkemize faydalı olacak çalışmalardır.Bilim insanlarının olaya müdahil olması son derece sevindirici bir gelişmedir.Ümidim ve beklentim gelecek kuşakların bizi hayırla yad edecekleri bir eser ortaya çıkmasıdır".dedi ve misafir heyete çalışmalarında başarılar diledi.

Kaynak: Bültenler