Kütahya'da Yangın: Bir Ev Kullanılamaz Hale Geldi
Son Güncelleme:
Kütahya'nın Domaniç ilçesine bağlı Çokköy'de çıkan bir yangında, Kasım Çevik'e ait ev tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangına itfaiye ekipleri müdahale etti.
Kütahya'da yanan ev kullanılamaz hale geldi
KÜTAHYA - Kütahya'nın Domaniç ilçesine bağlı Çokköy'de çıkan yangında bir ev tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Çokköy sakinlerinden Kasım Çevik'e ait bir evde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevlerin kısa sürede tüm evi sarması üzerine çevredekiler durumu hemen yetkililere bildirdi. Olay yerine TKİ Garp Linyitleri İşletmesi ile Domaniç ve Çukurca Belediyelerine ait itfaiye ekipleri, Domaniç Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 2 arazöz yönlendirildi. Yangına müdahale eden ekipler, alevlerin çevredeki yapılara sıçramaması için yoğun çaba sarf etti.
Köy halkının da söndürme çalışmalarına destek verdiği yangında, ev tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Kaynak: İHA