Lapseki'de Doğa Yürüyüşü Yapıldı
Son Güncelleme:
Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.
Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.
Lapseki Belediyesi ile Lapseki Toplum Sağlığı Merkezi tarafından düzenlenen ve yaklaşık 200 kişinin katıldığı yürüyüş 3 kilometrelik parkurda gerçekleştirildi.
İlçe Sağlık Müdürü Merve Büyükal, yürüyüşe katılanlara teşekkür edip, "Günde 30 dakika yürüyüş her vatandaş için çok önemlidir" dedi. - Çanakkale
Kaynak: AA