Lapseki'de Doğa Yürüyüşü Yapıldı

Son Güncelleme:

Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.

Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.


Lapseki Belediyesi ile Lapseki Toplum Sağlığı Merkezi tarafından düzenlenen ve yaklaşık 200 kişinin katıldığı yürüyüş 3 kilometrelik parkurda gerçekleştirildi.


İlçe Sağlık Müdürü Merve Büyükal, yürüyüşe katılanlara teşekkür edip, "Günde 30 dakika yürüyüş her vatandaş için çok önemlidir" dedi. - Çanakkale

Kaynak: AA