Madde Bağımlıları, Gece Evine Giden Genci Öldürdü

Son Güncelleme:

S.Ü.'nün, maç yaptıktan sonra yol üstünde bir büfede yemek yediği, bu sırada yanına madde bağımlısı 3 gencin geldiği ortaya çıktı.

Madde BAĞIMLILARI, GECE EVİNE GİDEN GENCİ ÖLDÜRDÜ (2)


BÜFEDE YEMEK YERKEN YANINA GELMİŞLER


S.Ü.'nün, halı sahada maç yaptıktan sonra yol üstünde bir büfede yemek yediği, bu sırada yanına madde bağımlısı 3 gencin geldiği belirtildi. Kendisi ile tartışan gençlerle dışarıya çıkan S.Ü.'nün bıçaklandığı kaydedildi. - Çankırı

Kaynak: DHA