Malatya'ya Gönderilen 4 Ambulans Sergilendi

Son Güncelleme:

Sağlık İl Müdürlüğü önünde sergilendi.sonra, üç gün İl Sağlık Müdürlüğü önünde sergilendi.sunulmasıyla Malatya'da faal ambulans sayısının 45'e yükseldiği kaydedildi.

Sağlık Bakanlığı tarafından Malatya'ya gönderilen 4 ambulans


Sağlık İl Müdürlüğü önünde sergilendi.


Ambulansların teslim alınmasından


sonra, üç gün İl Sağlık Müdürlüğü önünde sergilendi. Biri obez ambulansı olmak üzere toplam 4 ambulansın


sunulmasıyla Malatya'da faal ambulans sayısının 45'e yükseldiği kaydedildi.


Gönderilen 4 ambulansın Acil Sağlık Hizmetleri 112 Komuta Merkezi'nin planlamasına göre ihtiyaç duyulan istasyonlarda görevlendirildiği bildirildi. Önümüzdeki günlerde 2 ambulansın daha gönderileceği öğrenildi. - MALATYA

Kaynak: İHA