Mamak Belediyesi Sevgililer Günü'nü Çiçekle Karşıladı
Son Güncelleme:
Tüm dünyada Sevgililer Günü olarak kutlanan 14 Şubat’ı Mamak Belediyesi çalışanları çiçekle karşıladı.
Tüm dünyada Sevgililer Günü olarak kutlanan 14 Şubat'ı Mamak Belediyesi çalışanları çiçekle karşıladı.
Mamak Belediyesi tarafından belediye personeline Sevgililer Günü kapsamında çiçek dağıtıldı. Park ve Bahçeler Müdürü Bayram Karaer tarafından 750 adet menekşe çalışan personele ve o an belediyede olan Mamaklı vatandaşlara takdim edildi. Sevginin hayatı çok daha anlamlı bir hale getirdiğini kaydeden Mamak Belediye Başkanı Mesut Akgül, "Saygı ve sevginin olduğu bir dünya gelecek nesillere bırakabileceğimiz en güzel mirastır" dedi. - ANKARA
Kaynak: İHA