Mantar Yiyen 4 Kişi Zehirlendi

Son Güncelleme:

Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.

Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.


Edinilen bilgiye göre, Yavuz Selim Mahallesi 417. Sokak'ta meydana gelen olayda O.S., M.S., K.A. ile K.A.'nın akşam yemeğinde mantar yedikleri öğrenildi.


Mantardan zehirlenen 4 kişinin hastanede tedavi altına alındığı, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığı bildirildi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA