Mantar Yiyen 4 Kişi Zehirlendi
Son Güncelleme:
Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.
Kayseri'de yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Yavuz Selim Mahallesi 417. Sokak'ta meydana gelen olayda O.S., M.S., K.A. ile K.A.'nın akşam yemeğinde mantar yedikleri öğrenildi.
Mantardan zehirlenen 4 kişinin hastanede tedavi altına alındığı, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığı bildirildi. - KAYSERİ
Kaynak: İHA