Nazilli Latife Hanım Anaokulu Polonya'ya Gidiyor
Nazilli Latife Hanım Anaokulu, Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projeleri kapsamında koordinatörü olduğu Comenius Projesinin 4.toplantısını yapmak üzere Polonya'ya gidiyor.roje kapsamında 29 Ocak - 3 Şubat 2012 tarihleri arasında Polonya'nın...
Nazilli Latife Hanım Anaokulu, Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projeleri kapsamında koordinatörü olduğu Comenius Projesinin 4.
toplantısını yapmak üzere Polonya'ya gidiyor.
roje kapsamında 29 Ocak - 3 Şubat 2012 tarihleri arasında Polonya'nın Rodomsko şehrine gidecek ekip ülkemizin geleneksel çocuk oyunlarını tanıtacak. Konuyla ilgili açıklama yapan Latife Hanım Anaokulu Müdür vekili Sumru Özdemir; "Proje ekibimizle ülkemizin geleneksel çocuk oyunlarını ve şarkılarını video'ya çektik. Bunun yanı sıra diğer ortak ülkelerinde geleneksel çocuk oyun ve şarkılarını alarak kitap ve koro oluşturduk" dedi.
Polonya ziyaretinde proje kapsamında resmi ziyaret ve toplantılarda bulunacaklarını ifade eden Özdemir; "Projenin son toplantısını 13- 19 Mayıs 2012 tarihleri arasında okulumuzda yapılacak" diye konuştu. - AYDIN