"Ödüllü Atık Pil Toplama Kampanyası" Başlatıldı

Son Güncelleme:

Kastamonu'da "Ödüllü Atık Pil Toplama Kampanyası" başlatıldığı bildirildi.

Kastamonu'da "Ödüllü Atık Pil Toplama Kampanyası" başlatıldığı bildirildi.


Belediye'den yapılan yazılı açıklamada, Belediye ile Taşınabilir Pil Üreticileri ve İthalatçıları Derneği'nin(TAP) ortaklığında okullarda "Ödüllü Atık Pil Toplama Kampanyası" başlatıldığı belirtildi.


Açıklamada, Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından tüm okullara afiş ve pil toplama kutularının dağıtıldığı aktarılarak, kampanyada en fazla atık pil toplayan ilk 3 okula çeşitli ödüller verileceği kaydedildi.


Kampanyanın, 30 Nisan'da sona ereceği öğrenildi.


Muhabir: Özkan Beyer


Yayıncı: Sinan Özmüş - KASTAMONU

Kaynak: AA