Öğrenciler Fotoğraf Sergisi Açtı
Son Güncelleme:
İlçe Kaymakamı Ertan Peynircioğlu'nun katılımıyla Kabazlı İlköğretim Okulu öğrencilerinin hazırladığı fotoğraf sergisi Salihli Belediye Şehir Tiyatro Salonu'nda açıldı.75 eserden oluşan serginin 3 gün boyunca sanatseverlerin beğenisine...
İlçe Kaymakamı Ertan Peynircioğlu'nun katılımıyla Kabazlı İlköğretim Okulu öğrencilerinin hazırladığı fotoğraf sergisi Salihli Belediye Şehir Tiyatro Salonu'nda açıldı.
Okulda bulunan bütün sınıftaki öğrencilerin çektiği fotoğrafların olmasından dolayı mutlu olduklarını belirten Okul Müdürü Fahrettin Ateş ile Görsel Sanatlar Öğretmeni Uğur Uzun,
75 eserden oluşan serginin 3 gün boyunca sanatseverlerin beğenisine sunulacağını belirttiler. Çocukları tebrik eden İlçe Kaymakamı Ertan Peynircioğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü İsa Dilek ile davetliler sergilenen ürünleri bir süre inceledi. - MANİSA
Kaynak: İHA