Ölüme Meydan Okuyup, Kutlama Yaptılar

Son Güncelleme:

15 Temmuz darbe girişiminin ardından sokaklardan ayrılmayan Urfa halkı meydanları evi olarak seçti. Ancak objektiflere takılan bazı görüntülerde vatandaşların canlarını tehlikeye atarak kutlama yaptıkları görüldü.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 'Demokrasiye inanan halkımı meydanlara çağırıyorum' demesinin ardından Şanlıurfa halkı mesai saatinin bitmesinin ardından demokrasi nöbeti için gecenin geç saatlerine kadar sokakları, caddeleri ve meydanları dolduruyor. Kutlamalara damgası vuran anlar da yaşanıyor. Sevinç ve heyecanla sokaklarda motosikletlerle şov yaparcasına tek teker üzerinde giden sürücülerden, araçlarını yürüyen hoparlöre çevirenine kadar birçok kutlama şekline denk gelindi. Fakat geçtiğimiz akşam objektiflere yansıyan görüntü deyim yerindeyse 'yok artık' dedirtti. AK Parti Şanlıurfa İl Binasının önünde kameraların tanıklık ettiği görüntüde, minibüs olarak tabir edilen yolcu taşıma aracının işlevinin dışında kullanılması oldu. Kutlamalarda kendinden geçen vatandaşlar seyir halinde olan minibüsün tavanına çıktı. Yaklaşık 5 kişilik grup minibüsün tavanından kutlamalara katılırken, minibüs içindeki diğer yolcular ise camlardan sarkarak kutlamalara eşlik etti. Uzunca bir süre devam eden bu tehlikeli yolculukta kimsenin zarar görmemesi ise yüreklere su serpti. (Kaynak: Gazete İpekyol)

Kaynak: Temsilci