Polis Hatıra Ormanına Fidan Dikildi

Son Güncelleme:

Darende Polis Hatıra Ormanına öğrenciler ve emniyet mensupları tarafından fidan dikildi.çoğaltmayı istediklerini söyledi.

Darende Polis Hatıra Ormanına öğrenciler ve emniyet mensupları tarafından fidan dikildi.


İlçe Emniyet Müdürü Salih Köken, ormana öğrencilerle fidan dikerek yeşil alanları


çoğaltmayı istediklerini söyledi.


Köken, "Darende'de ikincisini oluşturduğumuz Polis Hatıra ormanını geçtiğimiz yıl teşkilat mensuplarımızın yanı sıra kamu görevlileri ve vatandaşlarımızın da desteğiyle ağaçlandırmıştık. Ormanımızın bakımını yıl içerisinde arkadaşlarımız yaptı. Bu yıl yeni fidanlar dikmek için yaptığımız çalışma Polis Haftasına denk geldi. Öğrencilerimizle birlikte ormanımızı zenginleştiriyoruz" dedi.


Darende ilçe merkezinde bulunan Nadir ve H. Hasan Başer İlköğretim Okullarındaki idareci, öğretmen ve öğrenciler polislerle birlikte ormana yeni fidanlar dikti. - MALATYA

Kaynak: İHA