"Sağlıklı Yaşam İçin Bisiklet Sürün"

Son Güncelleme:

Akdeniz Üniversitesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, yaklaşık 200 bisikletli "Sağlıklı Yaşam İçin Bisiklet Sürün" sloganıyla tur attı.19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen...

Akdeniz Üniversitesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, yaklaşık 200 bisikletli "Sağlıklı Yaşam İçin Bisiklet Sürün" sloganıyla tur attı.


19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen etkinliğe, Antalya'daki bisiklet grupları ve öğrenciler katıldı. Akdeniz Üniversitesi önünde toplanan yaklaşık 200 kişilik bisikletli grup, buradan


"Sağlıklı Yaşam İçin Bisiklet Sürün" sloganıyla hareket ederek Cumhuriyet Meydanı'na kadar tur attı.


Bisikletlilere, vatandaşlar da ilgi gösterdi.


İl Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Özer Bedir, etkinliğin amacının kentte bisiklet yolunun yapılması ve egzoz dumanından kurtulmak olduğunu söyledi.


Etkinliğe ilginin çok iyi olduğunu belirten Bedir, "Düzenlediğimiz etkinlikle herkesi bisiklet kullanmaya davet ettik. Dumansız hava istiyoruz" dedi.


- ANTALYA

Kaynak: AA