Samsun'da 3 Kişi Sobadan Zehirlendi
Son Güncelleme:
Samsun'da kömür sobasından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.
Samsun'da kömür sobasından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.
Olay, Canik ilçesi Belediyeevleri Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen L.T.(34) ile çocukları F.T.(7) ve M.T.(14), hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Anne ve 2 oğlunun sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. - SAMSUN
Kaynak: İHA