Samsun'da 3 Kişi Sobadan Zehirlendi
Son Güncelleme:
Samsun’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.
Samsun'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastanelik oldu.
Olay, İlkadım ilçesi Hastane Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kömür sobasından sıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen M.A.(38) ile kızları S.A.(17) ve S.A.(16) hastanelik oldular. Ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan 3 kişi tedavi altına alındı. M.A.'nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi. - SAMSUN
Kaynak: İHA