Samsun'da 4 Kişi Sobadan Zehirlendi

Son Güncelleme:

Samsun'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastanelik oldu.

Samsun'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastanelik oldu.


İlkadım ilçesi İlyasköy Mahallesi'nde bu sabah meydana gelen olayda, evlerinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından anne Naciye Y.(47) ile çocukları Serhat Y.(23) ile Semih Y.(20) ve ikiz kardeşi Sedat Y.(20) zehirlendi. Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen 4 kişi, ilk müdahalelerinin ardından Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - SAMSUN

Kaynak: İHA