Şehitkamil'in Genç Kramponları Türkiye Şampiyonasına Gitti

Son Güncelleme:

Şehitkamil Belediyespor Kulübü U 17 futbol takımı 29 Mart-1 Nisan 2012 tarihlerinde gerçekleştirilecek, Türkiye Futbol Federasyonu U 17 kategorisi Türkiye Şampiyonasına katılmak üzere Hatay'a uğurlandı.

Şehitkamil Belediyespor Kulübü U 17 futbol takımı 29 Mart-1 Nisan 2012 tarihlerinde gerçekleştirilecek, Türkiye Futbol Federasyonu U 17 kategorisi Türkiye Şampiyonasına katılmak üzere Hatay'a uğurlandı.


Oğuz Spor Kulübü ile birlikte Gaziantep'i temsil edecek yeşil siyahlı ekibin genç kramponları mutlak başarı parolası ile gittikleri Hatay'dan güzel sonuçlarla döneceklerini ifade etti. Şehitkamil Belediyespor Kulübü U 17 futbol takımının teknik adamı Mahmut Yıldırım;"Türkiye şampiyonasının 1. ayağında Adana, Mersin, Osmaniye ve Niğde ekipleri ille karşı karşıya geleceğiz. Geleceğin yıldız adaylarının yarıştığı U 17 kategorisi Türkiye şampiyonasının çekişmeli ve heyecanlı geçeceğini inanıyorum. Hedefimiz


grup birinci olarak şampiyonada bir üst tura yükselmek. Gaziantep ve Türk futbolunun geleceği adına bu kategoride yetişen sporcuların büyük önem teşkil ediyor" dedi. Şehitkamil Belediyesi İlçe Stadyumun da uğurlama programına katılan ve açıklamalarda bulunan Şehitkamil Belediyespor Kulüp Başkanı Musa Yıldız; "Belediyespor Kulübünün bünyesinde yer alan fertlerle çok büyük ve birbirine sıkı bağlarla bağlanmış birer aile olduk. Elde edilen tüm başarılarda sporcularından, antrenörlerine, malzemecilerinden,


masörlerine, idari ekiplerinden, yöneticilerine kadar herkesin çok büyük bir emeği ve katkıları bulunuyor. Bu gün Hatay'a uğurladığımız U 17 futbol takımımız umut ediyorum ki şampiyona sonucunda memleketimize güzel sonuçlarla döner. Herkesinde bildiği ve takip ettiği üzere birçok branşta il genelinde yakaladığımız başarılarla bölge ve Türkiye Şampiyonasında ilimizi temsil etme fırsatı buluyoruz. Tüm bu başarıların elde edilmesinde bize her konuda büyük destek veren Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın


Rıdvan Fadıloğlu'na şahsım ve kulübüm adına teşekkürü bir borç biliyorum" diye konuştu. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA