Şehitkamil Sosyal Tesislerinde Karne Heyecanı

Son Güncelleme:

Şehitkamil Belediyesine bağlı sosyal tesislerde eğitim gören minik ana sınıfı öğrencileri, okulların yarı yıl tatiline girmesi dolayısıyla karnelerini aldılar.

Şehitkamil Belediyesine bağlı sosyal tesislerde eğitim gören minik ana sınıfı öğrencileri, okulların yarı yıl tatiline girmesi dolayısıyla karnelerini aldılar.


Şehitkamil Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil Belediyesi, sosyal tesislerde geleceğe umutla bakan öğrenciler yetiştirmeye devam ediyor.


Şehitkamil Belediyesi'ne bağlı Sanayi Mahallesi Sosyal Tesisi Aile Merkezi ve Nur Tepe Sosyal Tesisi Aile Merkezi ana sınıflarındaki minik öğrenciler karnelerini Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu'nun elinden aldı.


Fadıloğlu, yaptığı konuşmada, çocukların eğitimine ayrı bir önem verdiklerini, çocuklarımızın geleceğe daha iyi hazırlanması adına sosyal sorumluluklarını yerine getirdiklerini belirtti.


Öğrencilerin zamanlarını en iyi şekilde değerlendirerek, eğlenerek öğrenmelerini sağladıklarını ifade eden Fadıloğlu, eğitim verdikleri çocukların ileride Türkiye'nin yönetiminde söz sahibi olacağını, şimdiden bunun kültürel, bilimsel ve sosyal alt yatırımını yaptıklarını kaydetti.


Sanayi Mahallesi Aile Merkezi ana sınıfı öğretmeni Semra Pişkin ise ana sınıfındaki eğitim hakkında bilgi verdi, kendilerine sunduğu kaynak dolayısıyla Belediye Başkanı Fadıloğlu'na teşekkür etti.


Programa, AK Parti Şehitkamil İlçe Kadın Kolları Başkanı Hülya Kılıç da katıldı.


- GAZİANTEP

Kaynak: AA