Sgk Halfeti' Ye Merkez Müdürlüğü Açıyor

Son Güncelleme:

Çalışma Sosyal ve Güvenlik Bakanlığı Şanlıurfa İl Müdürlüğü tarafından Halfeti ilçesine SGK hizmet binası yapılıyor.

Çalışma Sosyal ve Güvenlik Bakanlığı Şanlıurfa İl Müdürlüğü tarafından Halfeti ilçesine SGK hizmet binası yapılıyor.


Mekan ve arazi incelemelerinde bulunmak üzere Halfeti'ye giden SGK İl Müdürü Kaşif Kılıç ve kurum mühendisleri, hizmet binasında incelemelerde bulundu. Konuyla ilgili açıklama yapan SGK İl Müdürü Kaşif Kılıç, "Halfeti hizmet binasının da hizmet vermeye başlamasıyla teşkilatlanmamızı büyük ölçüde tamamlıyoruz Sosyal Güvenlik Merkezi'nin Halfetili vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum"dedi. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA