Sivas Numune Hastanesi'nde Yangın Tatbikatı
Tatbikatta, senaryo gereği binanın üst katlarında mahsur kalanlar kurtarıldı.
Sivas Numune Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı.
İl Afet Acil Durum Müdürlüğü ve Sivas Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleriyle hastane personelinin katılımıyla gerçekleştirilen tatbikatta, senaryo gereği bahçede yangın çıkarıldı.
Yangına itfaiye ekipleri müdahale ederken, üst katlarda mahsur kalanların kurtarılmasına çalışıldı.
Mahsur kalan hastalar ve hastane personeli, itfaiye merdiveniyle tahliye edildi, bazılarıysa yangın merdiveninden dışarı çıkarıldı.
Kurtarılan hastalar sedye ve tekerlekli sandalyeyle taşınarak acil servise götürüldü. Durumu ağır olan bir hasta ambulansla Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine sevk edildi.
Tatbikatı, Numune Hastanesi Yöneticisi Fikret Özkan, Başhekim Ruhiye Cevit, hastalar ve vatandaşlar izledi. - Sivas