Şizofreni Hastası Kadın İntihar Etti
Son Güncelleme:
ADANA'da şizofreni hastası 52 yaşındaki Özlem Zengin, evinin 3'üncü katından atlayarak yaşamına son verdi.
ADANA'da şizofreni hastası 52 yaşındaki Özlem Zengin, evinin 3'üncü katından atlayarak yaşamına son verdi.
Olay, öğle saatlerinde merkez Seyhan İlçesi İsmetpaşa Mahallesi'nde meydana geldi. Uzun süre şizofreni tedavisi gören Özlem Zengin, evinde oturduğu sırada hava almak için balkona çıktı. Balkonda çevreyi izleyen Zengin, aniden kendini boşluğa bıraktı. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekiplerinin müdahale ettiği Özlem Zengin'in öldüğü anlaşıldı. Zengin'in cesedini otopsi için Adli Tıp Kurumu'na götürüldü.
- Adana
Kaynak: DHA