Suriyeliler Beyaz Saray'da Kutlama Yaptı
Son Güncelleme:
ABD'de yaşayan Suriyeliler, Esad rejiminin devrilmesini Beyaz Saray önünde coşkuyla kutladı.
- ABD'de Suriyeliler Beyaz Saray önünde Esad rejiminin devrilmesini kutladı
WASHINGTON - ABD'de yaşayan Suriyeliler, Esad rejiminin devrilmesini Beyaz Saray önünde coşkuyla kutladı.
Suriye'de Esad rejiminin devrilmesinin ardından dünyanın dört bir yanında Suriyeliler kutlamalarına devam ediyor. ABD'nin başkenti Washington DC'de yaşayan Suriyeliler, Beyaz Saray önünde toplanarak, Esad rejiminin devrilmesini kutladı. Ellerinde Suriye'nin yeni bayrağı bulunan Suriyeliler şarkılar ve danslarla kutlama yaparken, bazı göstericiler ise tatlı dağıttı.
Kaynak: İHA