Tekirdağ'da Karayolu Trafik Güvenliği Haftası etkinliği düzenlendi
Son Güncelleme:
Tekirdağ'da düzenlenen Karayolu Trafik Güvenliği Haftası etkinliğinde, vatandaşlara bilgilendirici broşürler dağıtıldı ve çocuklara yaya geçidinin önemi anlatıldı. İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı tarafından gerçekleştirilen etkinlik kapsamında trafik denetimleri yapıldı ve sürücülere bilgilendirme broşürleri verildi. İl Jandarma Komutanı da stantları ziyaret etti.
Tekirdağ'da Karayolu Trafik Güvenliği Haftası etkinliği düzenlendi.
İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığınca bir alışveriş merkezinde düzenlenen etkinlikte, vatandaşlara bilgilendirici broşür dağıtıldı, oluşturulan parkurda çocuklara yaya geçidinin önemi anlatıldı.
Trafik Haftası Etkinlikleri çerçevesinde İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik şube ekipleri kent meydanında da denetim yaparak durdurulan araçların sürücülerine yönelik broşürlü bilgilendirme yaptı.
İl Jandarma Komutanı Albay Ahmet Çetin de açılan stantları ziyaret etti.
Polis ve jandarma trafik ekipleri ise yaptıkları yol uygulamalarında sürücülere bilgilendirici broşürler verildi.
Kaynak: AA