Türkiye'nin Pakistan'da Kurduğu Hastanede İlk Bebek Sevinci
Son Güncelleme:
Türkiye'nin Pakistan'da kurduğu Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi'nde ilk bebek dünyaya geldi.
Türkiye'nin Pakistan'da kurduğu Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi'nde ilk bebek dünyaya geldi.
Bebeğe ailesi tarafından "Recep Tayyip" ismi verildi. Bölgede görevli Türk ekibi bebek ve ailesini hastane odasında ziyaret etti. Bebeğin masraflarının karşılanması için aileye bir miktar bağışta bulunuldu.
Kaynak: ANKA